utorok 15. mája 2012

Nota Bene


Zasa raz ktosi znepochybnil odchod Grécka z eurozóny a dokonca ho vyčíslil. Nie že by som mal námietky voči sume 420 €, ktorá je výsledkom zložitej matematickej operácie, kedy sa predelí náš finančný záväzok počtom obyvateľov krajiny, to ani náhodou. Len mi vŕta v mojej laickej hlave prečo by som mal do počtu obyvateľov zarátavať dôchodcov, ktorí už žiadne štátne záväzky platiť nebudú, a na strane druhej prečo v deliteli chýbajú osoby nefyzické.
Ešte aj iné mi tam vŕta, ale nebudem riešiť.
Veď nie som žiadny ekonomický guru, takže moje úvahy sú bezpredmetné. Priznávam, že namiesto prázdnych rečí by som mal radšej zvýšiť tempo makania, nech už máme ten dlh čím skôr z krku. Nota bene keď je také evidentné, že sa mu stopercentne nevyhneme.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára