piatok 6. júla 2012

Hawkeye


Tak nám odvolali Bezáka...
Priznávam, že ma tento fakt nevzrušuje do tej miery ako slovenskú verejnosť. Ale keď už o tom píšu všetci, tak prečo by som mal byť výnimkou?
Dôvod odvolania Mons. Bezáka ma príliš nezaujíma. Nezaujímal ma ani dôvod jeho inštalácie do dôležitej funkcie a nebude ma interesovať ani dôvod menovania jeho nástupcu. Je to vnútorná vec podniku menom cirkev. Keby vymenili šéfa slovenského Volkswagenu, tak by o tom vedelo len pár ľudí. A priznajme si otvorene, že šéf bratislavskej fabriky je z pragmatického pohľadu každodenných starostí predsa len dôležitejšia postava ako šéf slovenských katolíkov. Zamestnáva trochu viac ľudí a peniaze od nich nepýta, ale im ich za robotu platí.
A keď už nič, tak aspoň trochu fabulácie a konšpirácie.

P.S. Titulok článku sa zdá byť nepresný, keďže Hawk nie je sokol, ale jastrab. Vo fenomenálnej Cooperovej pentalógii sa však meno postavy Hawkeye z časti Posledný Mohykán prekladá do slovenčiny ako Sokolie oko. Meno lovca Nattyho Bumppa sa potom v ďalších častiach mení napríklad na Straight-Tongue a Deerslayer, čo môže mať tiež význam v kontexte tohto článku.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára